Hej Panik.

Jag reser till Antwerpen i Belgien i dag. 

Jag åker dit i för att guidas runt bland butiker och hotell och barer och restauranger i dagarna tre... för att göra en kortare shoppingguide. 

Absolut, man kan säga att jag kommer att ha det väldigt bra.

Det är bara det här med flygskräcken. 

Jag sitter i skrivande stund innanför incheckningar och taxfrees och tullar och elände och känner hur den kommer smygande, flygskräcken. Jag betraktar den som en sjökapten betraktar en fjärran storm. 

Det brukade inte vara så här. Jag brukade gilla att flyga, jag brukade till och med somna innan avfärd. 

Nu säger högtalarna "hej och välkomna till dagen flygning till Bryssel med Brussels Airlines". 

Nu säger jag hej panik. 

Kommentarer
Postat av: Fly

Äsch, avslå remissen! Det brukar ju funka. Ha en svinbra tripp!



/H

2008-10-22 @ 14:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0