Klysch-hatt på!

Apropå nyårslöften! Och nu tar jag på klysch-hatten. Min jättestora fina klysch-sombrero som är så stor att den får hatthyllan att braka samman om jag lägger den där.

Nåväl. Nu har jag den på mig, klysch-hatten och håll i dig mamsen: Jag har slutat dricka alkohol och röka och tänkte hålla upp ända till midsommar och fnissa ni, men det ni läser kan vara sant. Det har blivit lite mycket det här året; dämpat stress med cigg och druckit vin och öl och whisky i tid och otid. Nu har jag hållit uppe sedan tolvslaget på nyårsafton härförleden. Under de senaste dagarnas bekymmer och känslomässiga bajsmackor har jag blivit peppad cigg och lite vin både en och två gånger – men hållit mig.

Så.

Kanske kan det funka det här.

Kan ju vara rätt tjurig.

Och trillar jag dit får man definitivt fnissa. Och skratta. Och peka. Det är en drivkraft nog.

Kommentarer
Postat av: Nina

Din blogg e rätt trevlig, ska nog bokmärka den :)

2009-01-07 @ 00:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0